02 črc 2013 15:23
05 črc 2013 19:41
08 črc 2013 13:37
08 črc 2013 17:36
Igoreso píše:zvařuji přechod sem a jediné co mi vadí je info o stavu učtu. u Vodafone mi po každém hovoru pipne telefon a na displeji se zobrazi kolik me stal hovor a kolik mi zbejvá minut,případně kolik jsem přečerpal penez.
Je neco takového i tady?
> Dobry den,
>
> premyslim, ze bych k vam prestoupil od O2, ale zajimalo by me, zda lze
> nejak zjistit kolik jsem provolal minut, kolik jsem propsal SMS a
> kolik mi zbyva dat. Take by me zajimalo, jestli lze pak zjistit
> kolik mam momentalni utratu a podobne.
>
> Predem dekuji za odpoved.
>
> S pozdravem, xxx.
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu. Nabízené podmínky si můžeme
dovolit především proto, že se snažíme fungovat jako "nízko-nákladový
operátor". Tato strategie možná nemusí vyhovovat všem, ale je hodně zákazníků,
kteří raději volí solidní ceny za volání a oželí jen občas využívané doplňkové
služby.
Přehledy o provozu se sice na první pohled zdají jako samozřejmá a banální
záležitost, ale bohužel tomu tak není. Abychom mohli zpřístupnit tyto údaje
on-line, musel by telekomunikační provoz z/do mobilních telefonů procházet
našimi ústřednami, a tak daleko bohužel deregulace mobilního telekomunikačního
trhu v ČR ještě není.
Přestože neustále pracujeme jak smluvně, tak i technicky na různých vylepšeních
našich služeb, některé věci nejdou tak rychle, jak bychom si přáli a navíc ne
vše můžeme aktivně ovlivňovat.
Ohledně provolaných jednotek prozatím platí, že díky sekundové tarifikaci 1+1
je možné použít počítadel v telefonu a výsledky by měly být poměrně přesné.
Zákazníci tuto možnost přehlížejí, protože v minulosti při jiných tarifikacích
než 1+1 byly napočítané hodnoty zcela rozdílné od účtovaných. U nás tomu tak
není.
Z bezpečnostního hlediska ale extrémní útraty našich zákazníků monitorujeme a
pokud některá ze SIM karet přesáhne naše interní limity, snažíme se kontaktovat
zákazníka, abychom se ujistili, že si je toho vědom. Pokud vznikne pochybnost
nebo podezření na zneužití (krádež, ztráta telefonu atd.) provádíme preventivní
blokaci dotčené SIM a následnou výměnu za novou.
V každém případě naši zákaznici mají náklady pod kontrolou. Ke každému
vyúčtování dostávají zdarma detailní vyúčtování provozu včetně přesných délek
hovorů a jednotlivých cen v elektronické podobě (formát XLS). Mohou si tak sami
provést kalkulaci a následně se rozhodnout o případné bezplatné změně tarifu
(směrem nahoru i dolů).
V případě dalších dotazů či nejasností se na nás neváhejte obrátit.
S pozdravem
SIPhone s.r.o.
http://www.mobilnirevoluce.cz/
09 črc 2013 08:47
09 črc 2013 08:51
09 črc 2013 09:02
Igoreso píše:No a když to beží v siti T-mobile nejde použít jejich samoobsluha v mobilu?
Muj telefon s androidem nemá čítač provolanejch jednotek/casu.
09 črc 2013 09:17
09 črc 2013 09:22
igoreso píše:Ok,
dík za rady.
asi skusím přejejít.
U nás mí vodafone 3g signál jen v Jihlave a Polné. T-mobile i v celém okolía jelikož tam bydlím hodilo by se to.
Levnější než vodafone to ale nenímám ted Inkartu a platím 325kč za 70minut,nebo 295SMS(připadne kombinace) + 600Mb net.
09 črc 2013 09:27