Page 37 of 38

Re: Aktualizované ceníky

PostPosted: 26 May 2016 15:25
by petr_p
Jak je to s převodem SIM od SIPhone k jinému operátorovi?
Je tam nějaká výpovědní doba?
Mohu požádat o převod u nového operátora, nebo teď vlastně nejsem oficiálně vlastník čísla a bude to za mě muset udělat SIPhone?

Re: Aktualizované ceníky

PostPosted: 27 May 2016 21:43
by Liduska
Výpovědní lhůta tam určitě je, tuším 1 měsíc. Jinak SIPhone se chová úplně standardně, takže normálně jim dáš výpověď se žádostí o ČVOP, oni to zpracují, zkontrolují dluhy, závazky atd. a pokud je včechno v cajku, tak potvrdí termín ukončení a portace. A je to.

Re: Aktualizované ceníky

PostPosted: 12 Aug 2016 23:10
by XSX
9.září 2015 jsem zde upozorňoval na špatné účtování a chybu ve fakturování - ano stát se to může. Nicméně se to stalo znova a i přesto, že jsem žádal opakovaně o vyjadření, poprvé před 7 dny, stále žádná informace. Je to trochu smutné....no operátor se dá změnit vždy:-)

Re: Aktualizované ceníky

PostPosted: 14 Aug 2016 08:31
by Liduska
No nevím, jestli zrovna ve fóru ti někdo pomůže s vyúčtováním, to se řeší asi jinak, ne? Co takhle písemná reklamace?

Ale jen tak pro zajímavost - to ti špatně účtují ceny za volání nebo jde o něco jiného?

Re: Aktualizované ceníky

PostPosted: 14 Aug 2016 23:00
by XSX
Reklamoval jsem vše písemě a to elektronicky (preferovaný způsob komunikace ze strany MR) a je to více než týden a vůbec žádná reakce. Jen upozorňuji, že je to již podruhé a proto kontrolovat, kontrolovat:-) Samozřejmě jsem tam i volal a po dlouuuuhém vyzvánění jsem si zvolil možnost " Zavoláme Vám zpět " a samozřejmě se nic nestalo. Pokud na mé straně neproběhla zplátka z důvodu nízko nastaveného limitu, hned jsem je informoval a dohodli jsme řešení. Jejich reakce byle relativně rychlá. Zpráva ve fóru není řešením, ale upozorněním pro všechny ostatní a vůbec by se zde neocitla, pokud bych do tří dnů obdržel informaci o vyrovnání.

Někdy jsem velmi spokojen ze službami "Mobilní revoluce" a jindy si kladu otázku jak to může vůbec fungovat.

K tomu účtování:
- poprvé jsem to popsal 9.9.2015 zde na fóru - lehce dohledatelné
- podruhé se opakovala fixní platba, která již byla uhrazena v předchozím měsíci

Je pravdou, že v účtování volání a dat jsem nikdy na žádnou chybu nenarazil. Vždy se jednalo o stálé platby, které byly znovu a neoprávněně naúčtovány.

Re: Aktualizované ceníky

PostPosted: 07 Sep 2016 08:56
by karel743
Tak mě napadá, kde se dá vlastně stáhnout aktuální ceník pro plebs jako my nefiremní zákazníci? Na webu kulové.

Re: Aktualizované ceníky

PostPosted: 07 Sep 2016 21:56
by Leos
Zkus si napsat na info@mobilnirevoluce.cz ...

Re: Aktualizované ceníky

PostPosted: 21 Oct 2016 20:40
by pavel
Nevíte jestli se něco se Siphone neděje? Poslal jsem výpověď, už skoro měsíc mi nikdo neodpověděl, neposlali ČVOP o které jsem žádal a když jsem se včera připomněl, dokonce se mi mail na info@mobilnirevoluce.cz vrátil jako nedoručitelný. Poslední vyúčtování přišlo až 17., to taky není obvyklé. Ta komunikace nikdy nebyla blesková, ale čekat na odpověď měsíc není normální.

Re: Aktualizované ceníky

PostPosted: 24 Oct 2016 19:30
by Fait
Nevím co se děje, ale každopádně přestali komunikovat. Požadavek zaslaný téměř před měsícem bez reakce, druhý na změnu tarifu co jsem posílal před týdnem také.

Re: Aktualizované ceníky

PostPosted: 25 Oct 2016 09:48
by pavel
Tak to je super, na přechodném čísle mi už běží tarif a nemohu přejít, protože mi neposlali ČVOP. Volal jsem na 840 444 441 (číslo na vyúčtování), dovoláte se na Siphone, 2x to řekne "čekejte, budete spojeni s operátorem" a pak se hovor sám ukončí.