Stránka 35 z 38

Re: Aktualizované ceníky

PříspěvekNapsal: 21 lis 2014 08:40
od XSX
Psal jsem i nepříznivé komentáře ohledně komunikace a fungovaní FUP(viz předchozí stránky) - řešil jsem to s firmou a mohu říci toto:

- komunikace je mizerná, ale vždy vše vyřešeno k mé spokojenosti (nechápu proč nevyužívají nějaké webové nástroje jako nástěnku)
- faktury vždy v pořádku
- služby hlasové a datové - nikdy nebyl žádný problém (LTE funguje) - ne jako i jiných virtuálu

Nevadí mi mailová komunikace - naopak je to docela v pohodě, ale to zpoždění. Očekával bych, že při požadavku změny tarifu, nebo jiných standartních úkonů, odpověď do 24 hod:
"Váš tarif bude změněn dne x.x. v xx.xx.xx hod" Takové fungování moc nestojí, nicméně přináší velký zisk v renomé dané společnosti u jejích uživatelů.

Škoda webu mobilnirevoluce.cz - ztratil význam, hodnotu...:-(

Re: Aktualizované ceníky

PříspěvekNapsal: 22 lis 2014 08:42
od Máca
Jsem u Siphone téměř rok a vše funguje bez problémů. Jen přenos čísel trval trošku déle než je obvyklé, ale od té doby vše OK.
SMS od operátora mě chodí přímo od T-Mobilu, tak se mě nezdá, že by T-Mobil nic o Siphone nevěděl.
Jo, a nejsem zaměstnancem Siphone jsem jen spokojeným zákazníkem.

Re: Aktualizované ceníky

PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 04:17
od locomachine
Jsem u SIPhone taky už nějaký ten pátek. Jsem uživatelem internetového tarifu. Mám výhrady jen ke komunikaci. Napíšete požadavek na obnovení FUPu, okamžitě vám odpoví počítač a oznámí vám číslo požadavku, pod nímž se bude vaše žádost vyřizovat a tím to hasne. Pak čekáte jak tydýt, než se někdo uráčí váš požadavek vyřídit. Klidně i tři dny. Nejhorší to je když víte, že o víkendu, či svátcích budete internet v mobilu potřebovat a chcete si zajistit obnovení FUPu včas. To se tamní zaměstnanec podívá kolik vám z FUPu ještě zbývá, usoudí že je to pro vás až až a vyprdne se na vás. Tak já teď celé svátky sedím na pomalém netu, protože SiPhone se dva dny před vánoci přece nepředře. Vůbec nemá smysl požadavek urgovat, to nejspíš berou jako osobní urážku.

Re: Aktualizované ceníky

PříspěvekNapsal: 29 pro 2014 12:04
od Igor
Tak nemůžeš čekat že to bude support jako u plnohodnotného operátora jelikož požadavky v jejich RT vyřizuje jeden člověk který asi nemá čas to vyřizovat každý den (do tří dnů bych to chápal obzvlášť o svátcích).
Nemyslím si, že by pan Beníček ještě kontroloval kolik FUPu každému zbývá (možná ani nemůže jelikož dostanou od T-mobile podrobné vyúčtování až na konci zúčtovacího období). Nejspíše jako kontaktní osoba za jejich firmu jednoduše pošle požadavek na navýšení FUP na daném čísle do T-mobile a ten to provede.

Re: Aktualizované ceníky

PříspěvekNapsal: 06 led 2015 11:54
od XSX
Igore.....o FUP tu příliš nejde, to je u této firmy třešnička na dortu a chutná, ale jak jsem psal, problémem je komunikace. Nám, zákazníkům je jedno zda je tam jeden člověk, či deset, ale chceme nějakou odezvu a to alespoň do 48 hod.
Komunikace pomocí mailu je fajn. Automatické info o doručení se cení, ale pak nastává tma....a člověk netuší zda se něco děje třeba i čtrnáct dnů a to je špatně.

Jak jsem již psal: Nejde o FUP!

Komunikačním médiím zdar a inetu obzvlášť.
(pokud by mě někdo chtěl nařknout s podjatosti, ať se seznámí s předchozími příspěvky XSX)

THX

Re: Aktualizované ceníky

PříspěvekNapsal: 19 led 2015 23:52
od Nigifre
Máš recht před vánoci to bylo docela blbý :-/. Osobně mám na telefonu nastavený upozornění už při vyčerpání poloviny FUP abych včas moh poslat mail a podpora mi FUP včas resetla. Reakce nejsou bleskové, nadruhou stran kdo má mobilní data za takový peníze + reset FUP zadara? Nikdo. Nestěžuju si, virtuálnové nemůžou nabídkou konkurovat a to jim ani nefunguje LTE.

Re: Aktualizované ceníky

PříspěvekNapsal: 20 led 2015 05:33
od locomachine
Já žádal o obnovení FUPu včera, při vyčerpaných 80%. Jsem zvědavý jestli to stihnou do pátku.

Re: Aktualizované ceníky

PříspěvekNapsal: 09 zář 2015 07:02
od XSX
Ač jsem SIPhone chválil v jednom mém příspěvku za bezchybnost faktur, musím to vzít zpět. Koncem ledna jsem zrušil tarif Internet II, a samozřejmě mi částka za data nebyla účtována již od února a to až do července. Od září jsem aktivoval Internet I a jaké bylo překvapení při kontrole faktury za srpen. Nepochopitelně se tam objevil poplatek za internet II. Nicméně jsem vše reklamoval a teď očekávám odpověď. Takže kontrolujte za co platíte:-)

Re: Aktualizované ceníky

PříspěvekNapsal: 29 zář 2015 19:49
od JardaX
Tak ono číst smlouvy a kontrolovat faktury je rozhodně rozumné, to snad není třeba ani připomínat.

Chyba se totiž může stát vždycky, z toho bych vědu nedělal.

Re: Aktualizované ceníky

PříspěvekNapsal: 24 říj 2015 18:40
od Datel
Je na nabídka ještě pořád platná? Přidávají ještě zákazníky do sítě?

Nedávno jsem byl vyhozen z rámcovky (asi jim na to operátor přišel, tak museli zredukovat/úplně zrušit služby), tak hledám náhradu.