Stránka 33 z 38
Re: Aktualizované ceníky
Napsal: 22 črc 2014 07:32
od peta809
Ten vám asi neodpoví, páč není registrovanej, takže nedostane žádné upozornění.
Re: Aktualizované ceníky
Napsal: 22 črc 2014 08:19
od xsx
Nabídka společenosti je ok, jen mi trochu chybí nějaká nabídka mezi tarifem za 29,- a 199,- .Řekl bych, že by se tam vešlo něco za 99,-...
Re: Aktualizované ceníky
Napsal: 22 črc 2014 11:59
od peta809
Jn, to by se mi líbilo. Zkusím jim to navrhnout
Re: Aktualizované ceníky
Napsal: 09 srp 2014 22:16
od peta809
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz, ale Vašemu požadavku bohužel nemůžeme vyjít vstříc,
jelikož tarify mají pevně daný počet volných minut a SMS.
Hezký den,
Slávka Ježková
SIPhone s.r.o.
Dne St 06.srp.2014 23:02:53, napsal(a):
Dobrý den,
myslíte, že by se našlo mezi Tarifem 1 a Tarifem 2 místo na nový tarif
třeba za 99 Kč s několika málo volnými minutami a SMSkami? Myslím, že
by to nebylo k zahození.
Předem děkuji za váš názor.
S pozdravem, Petr...
Re: Aktualizované ceníky
Napsal: 15 srp 2014 19:00
od alsiko
Dobrý den,
9.5 jsem poslal dotaz na SIPhone přišla pouze automatická odpověď a dodnes nikdo neodpověl (asi dlouhodobá dovolená
))
Informacni system SIPhone via RT <info@siphone.cz>
9. 5.
Dobry den,
zasilame Vam automaticke potvrzeni o prijeti Vaseho pozadavku: "[www.SIPhone.cz]
Vasemu pozadavku bylo prirazeno ID: [SIPhone RT #24774].
Na tento email neodpovidejte, pokud nemate k Vasemu pozadavku dalsi podrobnosti!
Pokud budete nekdy v budoucnu chtit doplnit tento pozadavek o dalsi informace, musite jako subjekt (predmet) emailu pouzit presne tento text: [SIPhone RT #24774] a email zaslat na
info@siphone.cz nebo odpovedet na tento email.
Dekujeme,
info@siphone.cz
Re: Aktualizované ceníky
Napsal: 15 srp 2014 20:01
od peta809
Jak vidíš, já jsem odpověď v srpnu dostal
Re: Aktualizované ceníky
Napsal: 16 srp 2014 09:11
od xsx
Někdy to trvá déle,ale vždy jsem odpověď dostal.Určitě komunikují a snaží se vše vyřešit...
Re: Aktualizované ceníky
Napsal: 25 srp 2014 08:45
od XSX
xsx píše:Někdy to trvá déle,ale vždy jsem odpověď dostal.Určitě komunikují a snaží se vše vyřešit...
To co jsem napsal výše, beru zpět....jsem u této společnosti asi 9 měsíců a za tu dobu jsem je jen jednou žádal o reset FUPu - to bylo naprosto bez problémů. V srpnu jsem požádal podruhé 15.8. , žádná akce - žádná odpověď...takže jsem čekal, 21.8. jsem žádost zopakoval a zavolal tam - opět bez odezvy, reset nebyl proveden a nedovolal jsem se. Chápu, že na to není nárok, ale klientovy bych to zdělil...hele už to není možný a já srazím podpatky a budu se tím řídit....ale to ticho a tma na straně oprátora mě deprimuje. Protože T-mob mění jednostraně smlouvy, vypověl jsem u něho další číslo a chtěl to převést k SIPhonu, ale hodně váhám....
Re: Aktualizované ceníky
Napsal: 26 srp 2014 18:05
od Ruda
No je sice pravda, že minulý týden navyšování FUP trochu vázlo, ale během víkendu, možná v pondělí to dohnali.
Já o FUP žádám pravidelně a někdy je to hned, jindy to několik dní trvá.
Za mně nevidím problém, všechno funguje jak má.
Re: Aktualizované ceníky
Napsal: 27 srp 2014 09:46
od XSX
Ruda píše:No je sice pravda, že minulý týden navyšování FUP trochu vázlo, ale během víkendu, možná v pondělí to dohnali.
Já o FUP žádám pravidelně a někdy je to hned, jindy to několik dní trvá.
Za mně nevidím problém, všechno funguje jak má.
O FUP nešlo, ale o to ticho a tmu na straně operátora:-) Nicméně, protože nebrali ani telefony, dovolal jsem se tam trochu zpoza rohu. Promluvil s jedním příjemným pánem a ten den po obědě naskočil FUP. Chápu, že spoustu věcí nelze řešit hned, ale v dnešní době je možno použít WEB jako vývěsku, či to dělat jinak. Třeba v aut. odpovědi:"z důvodů dovolných budeme reagovat na Vaši žádost do 10 dnů" a podobně. Pravdou je, že když pominu čas, tak jsme vždy vše vyřešili a to i při mém druhém resetu FUP
.