Stránka 1 z 1

Hlaska pred spojením hovoru

PříspěvekNapsal: 26 led 2013 22:09
od milan.benicek
Reakce na dotaz zde
Ad píše:Jak se prosim resi hlaska na lince ještě nez dojde ke spojeni hovoru na ustrednu ?

(napr. upozorneni ze hovor bude nahravan)


Asi máte na mysli netarifikovanou informační hlásku před spojením hovoru. Funguje to tak, že se otevře hovorový kanál pouze jednosměrně a to od volaného zpět k volajícímu. Hovorový kanál v dopředném směru zůstává uzavřený až do vlastního spojení hovoru, kdy začne běžet účtování.

Na Asterisku to lze zařídit tak, že před přehráváním hlásky neprovedete Answer a příkaz Play(welcome,noanswer) doplníte o parametr noanswer.

V téhle souvislosti je potřeba upozornit, že uvedenou funkcionalitu musí podporovat také všichni operátoři v cestě hovoru.