Asterisk - napojeni do hovoru
Napsal: 12 bře 2013 12:19
V reakci na dotaz zde
Na asterisku se tato záležitost řeší pomocí ChanSpy, kdy je možné nakonfigurovat buď jen příposlech nebo i možnost do monitorovaného spojení vstupovat (mluvit).
V praxi toto používáme v callcentrech pro koučování operátorů. Variantu s obousměrným vstupem do hovoru jsem zatím nikdy nepoužil, ale nečekám žádné komplikace.
Jednoduché příklady:
pro skupinu kanálů nebo pro konkrétní pobočku
Hezký den všem, potřeboval bych poradit, jak vstoupit do probíhajícího hovoru.
Analogové ústředny to uměly stisknutím příslušného tlačítka na systémovém telefonu.
Děkuji za pomoc
Na asterisku se tato záležitost řeší pomocí ChanSpy, kdy je možné nakonfigurovat buď jen příposlech nebo i možnost do monitorovaného spojení vstupovat (mluvit).
V praxi toto používáme v callcentrech pro koučování operátorů. Variantu s obousměrným vstupem do hovoru jsem zatím nikdy nepoužil, ale nečekám žádné komplikace.
Jednoduché příklady:
- Kód: Vybrat vše
exten => _2XX,1,Set(SPYGROUP=TEST)
exten => _2XX,n,Dial(SIP/${EXTEN})
exten => *68,1,Chanspy(SIP,bg(TEST}))
exten => *68,n,Hangup()
pro skupinu kanálů nebo pro konkrétní pobočku
- Kód: Vybrat vše
exten => _*69XXXX,1,Chanspy(SIP/${EXTEN:3},bE)
exten => _*69XXXX,n,Hangup()