Byod, Voip - Cisco

Mobilní telefony, VoIP telefony, GSM a VoIP brány, konvertory, Asterisk hardware, tipy, triky, návody, zkušenosti zapojení, nastavení.

Byod, Voip - Cisco

Příspěvekod regdoux » 08 dub 2014 10:36

Dobrý den, chci se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s BYOD v rámci zaměstnání.
Hledal jsem na fóru, jaké má kdo zkušenosti například z http://www.komunikacevefirme.cz, ale nic jsem nenašel. Konkrétně Cisco Business Edition 6000.
Potřebuji vědět jaké zkušenosti jsou z Voip, kvalita hovoru, jestli je to dobrá investice do HW.
Úspora nákladu a podobně.

Ďekuji.
regdoux
 
Příspěvky: 1
Registrován: 08 dub 2014 10:30

Re: Byod, Voip - Cisco

Příspěvekod JardaX » 09 dub 2014 07:24

Zdravím,
no já nevím, ale BYOD zrovna u VoIP telefonů, cenově v řádech jednotek tisíc, mi přijde trochu zbytečný. Chápal bych to u smartphonů. tabletů, notebooků, ale stolní VoIP telefon je podle mě trochu mimo. Snad nemusím říkat, že to přináší potíže s bezpečností, provisioningem, správou sítě, řízením kvality atd. Navíc funkce PBX nadefinované přímo na míru konkrétnímu HW koncových telefonů většinou zvyšují efektivitu celého řešení.
Kouzlo standardů vidím ne v tom, že bude fungovat všechno se vším, ale že si vyberu to co potřebuji já a vybraný HW naučím fungovat dle svých představ ...
JardaX
 

Re: Byod, Voip - Cisco

Příspěvekod alfi » 12 kvě 2014 19:46

myslíte tím BYO VoIP Device? to se přiznám, že si úplně nedokážu představit. ono otestovat a správně nastavit libovolné zařízení pro provoz s libovolným SIP serverem není vždycky sranda. občas si něco s nečím nepovídá, občas je jedno zařízení potřeba nastavit trochu jinak než jiné.. a to nehledě na spolehlivost, jednou se dovoláte (např. do cizí sítě), příště do vlastní už ne, protože každé zařízení má jiný seznam povolených kodeků a nebo nehledě na doplňkové služby, které někomu fungovat můžou a jinému ne. prostě SIP standard není jako obyčejné HTTP/1.0 nebo textový email , kde si povídá každý s každým, ale spíše jako HTTP s javascriptem a AJAXem nebo email s přílohama a elektronickým podpisem, kde to jakž takž obvykle funguje, ale někdy vůbec, někdy pomalu a někdy jen jednosměrně...

většina poskytovatelů to řeší tak, že si vytipujou svoje/často použivané zařízení, na těch si pořádně otestují svoji službu a na web potom umístí návody, jak to které zařízení správně a ideálně nastavit. pokud si potom uživatel vybere některé z nich (i přinese vlastní), bude mu to fungovat. ale takových nejspíš nezvládnete připravit více než 10, max. 20 typů. a ještě tím slušně zaměstnáte technickou podporu. a nebo za to slušně zaplatíte někomu externímu či dodavateli ústředny. a pokud si uživatel vybere zařízení mimo seznam, je sázka do loterie jestli vůbec a jak dobře si zavolá..
alfi
 


Zpět na Telekomunikační hardware

 


  • { RELATED_TOPICS }
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
cron