Switch to full style
Softwarové telefony v PC a mobilech, operační systémy telekomunikačních zařízení (Android, IOS, Linux, Windows Phone), telekomunikační software Asterisk, FreeSWITCH, Kamailio, OpenSIPS - nastavení, konfigurace, rady, návody, zkušenosti.
Odeslat odpověď

Hlaska pred spojením hovoru

26 led 2013 22:09

Reakce na dotaz zde
Ad píše:Jak se prosim resi hlaska na lince ještě nez dojde ke spojeni hovoru na ustrednu ?

(napr. upozorneni ze hovor bude nahravan)


Asi máte na mysli netarifikovanou informační hlásku před spojením hovoru. Funguje to tak, že se otevře hovorový kanál pouze jednosměrně a to od volaného zpět k volajícímu. Hovorový kanál v dopředném směru zůstává uzavřený až do vlastního spojení hovoru, kdy začne běžet účtování.

Na Asterisku to lze zařídit tak, že před přehráváním hlásky neprovedete Answer a příkaz Play(welcome,noanswer) doplníte o parametr noanswer.

V téhle souvislosti je potřeba upozornit, že uvedenou funkcionalitu musí podporovat také všichni operátoři v cestě hovoru.
Odeslat odpověď