od milan.benicek » 26 led 2013 22:09
Reakce na dotaz zdeAd píše:Jak se prosim resi hlaska na lince ještě nez dojde ke spojeni hovoru na ustrednu ?
(napr. upozorneni ze hovor bude nahravan)
Asi máte na mysli netarifikovanou informační hlásku před spojením hovoru. Funguje to tak, že se otevře hovorový kanál pouze jednosměrně a to od volaného zpět k volajícímu. Hovorový kanál v dopředném směru zůstává uzavřený až do vlastního spojení hovoru, kdy začne běžet účtování.
Na Asterisku to lze zařídit tak, že před přehráváním hlásky neprovedete Answer a příkaz Play(welcome,
noanswer) doplníte o parametr
noanswer.
V téhle souvislosti je potřeba upozornit, že uvedenou funkcionalitu musí podporovat také všichni operátoři v cestě hovoru.
[url=http://www.telefonujeme.cz/viewtopic.php?p=69308]Reakce na dotaz zde[/url]
[quote="Ad"]Jak se prosim resi hlaska na lince ještě nez dojde ke spojeni hovoru na ustrednu ?
(napr. upozorneni ze hovor bude nahravan)[/quote]
Asi máte na mysli netarifikovanou informační hlásku před spojením hovoru. Funguje to tak, že se otevře hovorový kanál pouze jednosměrně a to od volaného zpět k volajícímu. Hovorový kanál v dopředném směru zůstává uzavřený až do vlastního spojení hovoru, kdy začne běžet účtování.
Na Asterisku to lze zařídit tak, že před přehráváním hlásky neprovedete Answer a příkaz Play(welcome,[b]noanswer[/b]) doplníte o parametr [b]noanswer[/b].
V téhle souvislosti je potřeba upozornit, že uvedenou funkcionalitu musí podporovat také všichni operátoři v cestě hovoru.