Hlaska pred spojením hovoru

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :yes: :no:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Hlaska pred spojením hovoru

Hlaska pred spojením hovoru

Příspěvek od milan.benicek » 26 led 2013 22:09

Reakce na dotaz zde
Ad píše:Jak se prosim resi hlaska na lince ještě nez dojde ke spojeni hovoru na ustrednu ?

(napr. upozorneni ze hovor bude nahravan)


Asi máte na mysli netarifikovanou informační hlásku před spojením hovoru. Funguje to tak, že se otevře hovorový kanál pouze jednosměrně a to od volaného zpět k volajícímu. Hovorový kanál v dopředném směru zůstává uzavřený až do vlastního spojení hovoru, kdy začne běžet účtování.

Na Asterisku to lze zařídit tak, že před přehráváním hlásky neprovedete Answer a příkaz Play(welcome,noanswer) doplníte o parametr noanswer.

V téhle souvislosti je potřeba upozornit, že uvedenou funkcionalitu musí podporovat také všichni operátoři v cestě hovoru.

Nahoru

cron