Hlaska pred spojením hovoru

Post a reply


This question is a means of preventing automated form submissions by spambots.
Smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :yes: :no:
BBCode is ON
[img] is ON
[flash] is OFF
[url] is ON
Smilies are ON
Topic review
   

Expand view Topic review: Hlaska pred spojením hovoru

Hlaska pred spojením hovoru

Post by milan.benicek » 26 Jan 2013 22:09

Reakce na dotaz zde
Ad wrote:Jak se prosim resi hlaska na lince ještě nez dojde ke spojeni hovoru na ustrednu ?

(napr. upozorneni ze hovor bude nahravan)


Asi máte na mysli netarifikovanou informační hlásku před spojením hovoru. Funguje to tak, že se otevře hovorový kanál pouze jednosměrně a to od volaného zpět k volajícímu. Hovorový kanál v dopředném směru zůstává uzavřený až do vlastního spojení hovoru, kdy začne běžet účtování.

Na Asterisku to lze zařídit tak, že před přehráváním hlásky neprovedete Answer a příkaz Play(welcome,noanswer) doplníte o parametr noanswer.

V téhle souvislosti je potřeba upozornit, že uvedenou funkcionalitu musí podporovat také všichni operátoři v cestě hovoru.

Top

cron