od XSX » 14 srp 2016 23:00
Reklamoval jsem vše písemě a to elektronicky (preferovaný způsob komunikace ze strany MR) a je to více než týden a vůbec žádná reakce. Jen upozorňuji, že je to již podruhé a proto kontrolovat, kontrolovat:-) Samozřejmě jsem tam i volal a po dlouuuuhém vyzvánění jsem si zvolil možnost " Zavoláme Vám zpět " a samozřejmě se nic nestalo. Pokud na mé straně neproběhla zplátka z důvodu nízko nastaveného limitu, hned jsem je informoval a dohodli jsme řešení. Jejich reakce byle relativně rychlá. Zpráva ve fóru není řešením, ale upozorněním pro všechny ostatní a vůbec by se zde neocitla, pokud bych do tří dnů obdržel informaci o vyrovnání.
Někdy jsem velmi spokojen ze službami "Mobilní revoluce" a jindy si kladu otázku jak to může vůbec fungovat.
K tomu účtování:
- poprvé jsem to popsal 9.9.2015 zde na fóru - lehce dohledatelné
- podruhé se opakovala fixní platba, která již byla uhrazena v předchozím měsíci
Je pravdou, že v účtování volání a dat jsem nikdy na žádnou chybu nenarazil. Vždy se jednalo o stálé platby, které byly znovu a neoprávněně naúčtovány.