Zriadenie Hotline, s evidenciou hovorov, s napojenim na DB

Mobilní telefony, VoIP telefony, GSM a VoIP brány, konvertory, Asterisk hardware, tipy, triky, návody, zkušenosti zapojení, nastavení.

Zriadenie Hotline, s evidenciou hovorov, s napojenim na DB

Příspěvekod ledecosolution » 16 zář 2016 18:19

Zdravim, v tomto telekomunikacnim oboru sem uplne novy, a potreboval bych poradit (idealne najit nekoho kdo zrealizuje etapu za etapou ) :

.... na firme vsetci pouzivame Androidy, (+ cela firma vyuziva Google Apps for bussines, takze dat v cloude je hodne, su aj nejake v MSSQL a MYSQL, co sa da dostat na webservices ci do Googlu taky )
no a potrebujeme pro zakazniky zriadit HOTLINE s moznostami klapek - jedine jedno tel. cislo, kde budou volat....z pohledu zamestnancu na firme by to melo fungovat nejak jak hotline zvykne....Hovor bude nejakym zazrakem zvonit vicerim lidem (napr. 2-3 operatori), a kdo ho zdvihne, tomu sa prepoji hovor....to aby ak nekdo nemoze zdvihnut, aby zakaznik dlho necakal kym to bude prepojene z jednoho na druheho..... Tito 2-3 operatori by mali byt schopni dvihnut zakaznika, zobrat informaciu, a prinajhorsom ho prepojit na konkretneho specialistu (uplne jiny okruh lidi majici taky android)....opet tito lidi nemusia vzdy zdvihat a teda telefon by mal zvonit viacerim ludom rovnakeho zamerania (napr. marketing, tech. podpora, vyroba,atd, samozrejme pokila hovor nebude forwardnuty primo Jmenovite na osobu - vtedy by to melo jit priamo na osobu)

- samozrejme do blizkeho budoucna idealni by bylo napojeni na CRM(zrovna sa rozhodujem nad implementaiou ODOO), pripadne s google Apps (contacts, calendar, ERP, faktury ci Cenove nabidky v MSSQl DB) ,.....+ idealne aby data o zakaznikovi boli zaznamenane nekde v databazy ci CRM (kdo zdvihol tel. jak dlouho trval hovor, datum, atd, plus nejaka poznamka po ukonceni hovoru, pripadne akce - vytvorit ulohu, Lead, Oportunity,atd...)

Nevim ci sa to da skloubit a co z toho je realne a aplikovatelne, ale rad bych sa priblizil komplexnemu reseni, ne jenom spolecnemu cislo a hotovo....
Samozrejme bude treba aj nejaky hardware atd, a to bych rad nech to idealne cele nekdo vymysli a zrealizuje.
Diky za jakekoliv napady...
ledecosolution
 
Příspěvky: 1
Registrován: 02 zář 2016 12:08

Zpět na Telekomunikační hardware

cron