Nepřehledná houština tarifů a omámený zákazník

O operátorech pevných i mobilních služeb, velkých, malých i alternativních, virtuálních i šedivých, klasických, VoIP - o cenách, o službách, o spolehlivosti, o technických a obchodních aspektech, nastaveních, zkušenostech.

Re: Nepřehledná houština tarifů a omámený zákazník

Příspěvekod milan.benicek » 28 led 2013 11:12

Zdravím,
trochu jsme se dostali OT.

Založil jsem proto pro tuhle oblast nové téma VoIP a Callback aplikace v mobilu, tak prosím pokračujte tam.
Díky.
milan.benicek
 
Příspěvky: 66
Registrován: 11 led 2013 13:41

Re: Nepřehledná houština tarifů a omámený zákazník

Příspěvekod Appofiss » 28 led 2013 23:01

Prave ze Twist online umoznuje veskerou prichozi komunikaci. Odchoziho nejde nic! Veskera odchozi komunikace jde vyhradne pres intenet. Mam jen jeden mobil :-)
Appofiss
 

Re: Nepřehledná houština tarifů a omámený zákazník

Příspěvekod atlet69 » 15 kvě 2013 19:39

Měl bych pár dotazů a kdo prosím znáte odpovědi ohledně mobilnírevoluce.cz, sdělte je zde, bude to určitě zajímat i ostatní.

1. Jak lze v průběhu měsíce zjistit stav kreditu, tedy množství provolaných min. a odeslaných sms.
2. Jak zrušit volání na prémiová čísla.
3. Má mobilnírevoluce.cz nějakou infolinku? Pokud ano, kolik stojí hovor.
4. Jak je to s vyúčtováním afakturama, je možnost je dostávat zdarma jen v elektronické podobě?

A poslední dotaz: Jak jste všeobecně spokojeni s "mobilnírevolucí.cz" ?
atlet69
 

Re: Nepřehledná houština tarifů a omámený zákazník

Příspěvekod atlet69 » 17 kvě 2013 15:28

Tak si odpovím sám, jistě i Vás budou tyto odpovědi ohledně "mobilnírevoluce.cz" zajímat.

1. Stav kreditu, tedy množství provolaných min. a sms v průběhu zůčtovacího období nelze zatím zjistit, ale toto lze snadno obejít, neboť účtování je po vteřinách tedy 1+1 tak není nic jednodužšího, než si vždy na začátku zůčtovacího období vynulovat počítadlo délky hovorů (každý telefon tímto disponuje) a pak si můžete kontrolovat provolané min. na svém telefonu. Sms neřeším, protože pro normálního smrtelníka 50 volných sms v tom nižším tarifu stačí a pro náročné smskáře není nic jednodužšího, než si zakoupit 100 sms za 100 Kč navíc.
2. Zrušení volání na prémiová čísla se provádí jednoduše prostřednictvím emailu, stejně tak se navyšuje FUP internetu, ale hlavně, při zřizování služby se Vás operátor (sám Vám zavolá) bude ptát na jednotlivé služby které chcete mít aktivované, či deaktivované a sim tak budete mít již od začátku nastavenou jak potřebujete. Já si např. zrušil prémiová čísla, deaktivoval hlasovou schránku s tím, že mě bude chodit sms na upozornění zmeškaných hovorů, aktivoval roaming, tedy volání v zahraničí a deaktivoval datový roaming.
3. Infolinku má na tel: 840 123 123 kde stojí min.hovoru cca.4,80 Kč, ale Mobilní revoluce upřednostňuje kontakt emailem. Osobně bych infolinku využil jen v nejnutnějším případě např. při z důvodu zablokování ztracené, či odcizené sim karty.
4. Vyúčtování chodí zdarma elektronicky na Vámi zvolený email. Za fakturu zaslanou poštou se platí.
5. Účtování je po vteřinách 1+1, smlouva se uzavírá na 12 měsíců a automaticky se prodlužuje opět o 12 měsíců, pokud ji nevypovíte. To lze udělat vždy min. 1 měsíc před ukončením závazku, nebo kdykoli v průběhu smlouvy s tím, že budete platit pokutu 3 x aktuální tarif. Vzhledem k tomu, že si ale můžete v průběhu smlouvy měnit tarify mezi sebou a to vždy 1 x za měsíc zdarma, není nic jednodužšího než si změnit tarif na ten nejmenší t.j.29,-Kč/měsíc, čímž se dostanete na pokutu 87,-Kč a tomu se snad ani pokuta nedá říci.
6. Zatím jsem ve stádiu přenosu čísel, tak kvalitu nemohu posoudit, ale dosud jsem se setkal jen se samými příjemnými lidmi, tak snad to bude stejné se službami. V každém případě Vás zde budu dále informovat. K samotnému přenosu. Já přenáším čísla z T-mobile k Mobilní revoluci a protože tito využívají služeb T-mobile, tak přenos bude trvat cca. 2 pracovní dny a ti co jsou u jiných operátorů tak přenos bude trvat cca.10 dní, ale to je již napsáno v jednom z předchozích topiců.

EDIT : Tak mohu potvrdit rychlost přenosu čísel. Převáděl jsem tel.číslo z předplacenky T-mobile, kdy jeden den jsem odeslal požadavek, druhý den odpoledne jsem odeslal sken požadovaných dokladů (OP a č.převáděné simkarty) a následující den v 10.00 hod. mě došla sms o ukončeném převodu. Po celou dobu bylo tel.č. plně funkční a nebýt zmíněné sms, tak bych si ničeho ani nevšiml. Že máte převeden tarif také zjistíte tak, že po zavolání na 4603 se nedostanete prakticky do žádné nabídky, nebo tak, že po jednorázovém přihlášení se Vám v sekci "můj T-mobile" /bleskový přehled/aktuální tarif zobrazí "profi na míru a číslo tarifu jenž jste si zvolili"
Naposledy upravil atlet69 dne 26 kvě 2013 08:05, celkově upraveno 1
atlet69
 
Příspěvky: 20
Registrován: 17 kvě 2013 14:25

Re: Nepřehledná houština tarifů a omámený zákazník

Příspěvekod johny_x » 17 kvě 2013 19:59

Já již téměř měsíc a půl služeb "mobilní revoluce" alias SIPhonu s.r.o. k plné spokojenosti využívám, a jsem zatím téměř plně spokojen. Vyúčtování také zcela v pořádku. Po asi deseti letech u Vodafonu, a jejich čím dál menší korektnosti, vstřícnosti a stále horšímu signálu , jsem od nich přenesl 4 tarifní telefonní čísla(i přes individuální slevy) použivané v rodině k SIPhonu, , využíváme volání mezi sebou grátis , signál T-mobilu nesrovnatelně lepší a o ceně snad ani nemluvit. Jedinou možná uživatelskou nevýhodu vidím u těch čísel která nejsou ve smartphonech , je nepřímá kontrola provolaných jednotek...ale vzhledem k ostatnímu ,obnov FUP grátis a ceně je to směšný nedostatek. za sebe jednoznačně doporučuji ! :yes:
johny_x
 

Předchozí

Zpět na Operátoři a poskytovatelé služeb

 


  • { RELATED_TOPICS }
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
cron