Tohle je sice subjektivní podání, ale lecos vysvětluje z pozadí sporu Aspekt vs. TO2:
Tomáš Harašta wrote:Dobrý den.
Sám jsem se stal také obětí O2 dodnes mi telefon blokují a i kdybych na kolenou firmu Aspekt invest prosil,tak mi pomoci nedokáží,protože O2 jim nevydá přenosové číslo(řešil jsem přímo s řiditelem společnosti ASPEKT panem Humpolíkem na pobočce O2,ale přes veškerou naši snahu jsme NIC nezmohli).Tímto děkuji za snahu,kterou pan Humpolík projevil.Jsem zákazníkem firmy Aspekt invest 6 let a když se zamyslíte tak zjistíte,že O2 muselo po 6 letech snad vědět,jak to s Aspektem je a i přesto mu každé 1-2 roky prodlužoval smlouvu.(tzn.že pokud Aspekt firmě O2 dodával nové klienty,bylo vše v pořádku).
Pravda o "šedém operátorovi" je úplně jinde Aspekt chtěl ukončit smlouvu a do dubna nechat zákazníky samostatně rozhodnout,zda chtějí zůstat u O2,nebo odejít k novému opravdovému virtuálu Klokan nebo KAMKOLIV jinam(dopisní formou mi přišla od Aspektu korektní nabídka),kterou jsem bohužel ihned nevyužil.Aspekt firmě O2 vypověděl smlouvu k dubnu 2014(upozornil,že část zákazníků,kteří SVOBODNĚ projeví zájem postupně převede pod jiného operátora).
Poté co převedl přibližně 300 zákazníků za výhodnějších podmínek jinam,začalo O2 konat.Podotýkám,že jsem chtěl později také odejít ke Klokanovi, ale to už mě ze strany O2 nebylo díky jejich vydírání umožněno a byla mi vypnuta SIM. Dále mi bylo několikrát na lince O2 řečeno,že buď vstoupíte do Bonerixu, nebo přijdete nenávratně o své telefonní číslo.
To jsme pánové z O2 v banánové republice?Co si tu dovolujete ke slušným lidem je nehoráznost.Doufám,že se ČTÚ bude nadále věnovat této kauze a bude O2 sázet pokuty jednu za druhou. Doufám,že se mě jako svobodnému občanu ČR dostane možnosti se rozhodnout kam a za jakých podmínek chci převést svoje tel.číslo k operátorovi,kterého si sám vyberu a ne toho kterého mi bude někdo(O2) diktovat, jako jedinou možnou volbu jinak přijdu o číslo jehož uživatelem jsem 12 let.Do Bonerixu pod nátlakem vstupovat NECHCI a O2 mi brání blokací SIM(nechtějí vydat ČVOP ani mě a ani Aspektu,který chce mě i mnoha dalším pomoci)teď už doslova "utéci" k jinému operátorovi.
Komunismus už skončil pánové z O2,dnes by si měl mít možnost,každý občan ČR vybrat to co chce a ne co mu kdo nadikutuje!!!!!!
NAVÍC A TO JE ZARAŽEJÍCÍ ,ŽE ŘIDITEL ASPEKT INVEST JEDNAL S O2 O TOM,ŽE SE CHCE STÁT JEJICH VIRTUÁLNÍM OPERÁTOREM,COŽ MU BYLO ZAMÍTNUTO A BYL POŽÁDÁN,ABY "PRODAL NEBO PŘEDAL" SVOJE KLIENTY FIRMĚ BONERIX ZA ABSURDNÍCH PODMÍNEK A TO MINIMÁLNĚ 1/2 ROKU PŘED TOUTO KAUZOU. Na což pan Humpolík začal jednat s virtuálním operátorem KLOKAN u něhož vyjednal solidní podmínky pro svoje klienty.
Je divné,že mimo 1-2 informačních serverů,nebyl pan Humpolík kontaktován žádným redaktorem,aby se k této situaci mohl vyjádřit(že by se mu nemohli dovolat? xD). Všechny servery řeší spor O2 a ČTÚ,ale nejvíc na celou situaci doplácí zákazníci firmy Aspekt invest,které tato firma zastupuje.
Na obranu firmy Aspekt bych chtěl dodat,že smlouva kterou u nich mám,mě nikdy nezavazovala na nějakou dobu 12 měsíců a podobně,byla jednoduchá a "průhledná".Mohl jsem kdykoli přejít k jinému operátorovi pokud bych to uznal za vhodné.Zákaznickou linku v případě nějakého dotazu či změny služby,mě vždy zvednul "živý operátor" a byl jsem se službamy spokojený.Takže řeči operátorů a tom ,že klienti nemají kontrolu nad tel. číslem jsou zcela zcestné a zavádějící!!!
Chtěl bych tímto poprosit redakci MOBILMANIA,aby poskytla moje vyjádření,jakožto poškozeného klienta firmy Aspekt invest firmou O2 širší veřejnosti a kontaktovala řiditele společnosti Aspekt invest,aby také dostal prostor se s této kauze vyjádřit.Děkuji
Začíná být více než zřejmé, že TO2 se zalekla masivního odlivu 1500 SIM do jiných sítí a tak nastoupila s brutální silou. Je to jejich volba a my bychom jim to neměli tolerovat.