Aktualizované ceníky

Vše o projektu www.mobilnirevoluce.cz

Re: Aktualizované ceníky

Příspěvekod peta809 » 22 črc 2014 07:32

Ten vám asi neodpoví, páč není registrovanej, takže nedostane žádné upozornění.
Uživatelský avatar
peta809
 
Příspěvky: 61
Registrován: 25 čer 2013 22:19

Re: Aktualizované ceníky

Příspěvekod xsx » 22 črc 2014 08:19

Nabídka společenosti je ok, jen mi trochu chybí nějaká nabídka mezi tarifem za 29,- a 199,- .Řekl bych, že by se tam vešlo něco za 99,-...:-)
xsx
 

Re: Aktualizované ceníky

Příspěvekod peta809 » 22 črc 2014 11:59

Jn, to by se mi líbilo. Zkusím jim to navrhnout :)
Uživatelský avatar
peta809
 
Příspěvky: 61
Registrován: 25 čer 2013 22:19

Re: Aktualizované ceníky

Příspěvekod peta809 » 09 srp 2014 22:16

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz, ale Vašemu požadavku bohužel nemůžeme vyjít vstříc,
jelikož tarify mají pevně daný počet volných minut a SMS.

Hezký den,

Slávka Ježková
SIPhone s.r.o.


Dne St 06.srp.2014 23:02:53, napsal(a):

Dobrý den,

myslíte, že by se našlo mezi Tarifem 1 a Tarifem 2 místo na nový tarif
třeba za 99 Kč s několika málo volnými minutami a SMSkami? Myslím, že
by to nebylo k zahození.

Předem děkuji za váš názor.

S pozdravem, Petr...
Uživatelský avatar
peta809
 
Příspěvky: 61
Registrován: 25 čer 2013 22:19

Re: Aktualizované ceníky

Příspěvekod alsiko » 15 srp 2014 19:00

Dobrý den,

9.5 jsem poslal dotaz na SIPhone přišla pouze automatická odpověď a dodnes nikdo neodpověl (asi dlouhodobá dovolená :-)))

Informacni system SIPhone via RT <info@siphone.cz>
9. 5.


Dobry den,

zasilame Vam automaticke potvrzeni o prijeti Vaseho pozadavku: "[www.SIPhone.cz]

Vasemu pozadavku bylo prirazeno ID: [SIPhone RT #24774].

Na tento email neodpovidejte, pokud nemate k Vasemu pozadavku dalsi podrobnosti!

Pokud budete nekdy v budoucnu chtit doplnit tento pozadavek o dalsi informace, musite jako subjekt (predmet) emailu pouzit presne tento text: [SIPhone RT #24774] a email zaslat na info@siphone.cz nebo odpovedet na tento email.

Dekujeme,
info@siphone.cz
alsiko
 
Příspěvky: 1
Registrován: 15 srp 2014 18:49

Re: Aktualizované ceníky

Příspěvekod peta809 » 15 srp 2014 20:01

Jak vidíš, já jsem odpověď v srpnu dostal ;)
Uživatelský avatar
peta809
 
Příspěvky: 61
Registrován: 25 čer 2013 22:19

Re: Aktualizované ceníky

Reklama


Notice: Undefined variable: ochutnejvino_cs_affil in /var/www/affil/och_rss.php on line 55

Notice: Undefined variable: ochutnejvino_cs_affil in /var/www/affil/och_rss.php on line 55
Láhev vína
Kvalitní česká a moravská vína oplývají neobyčejnou rozmanitostí, originálními ovocnými tóny, harmonickou plnou chutí a spektrem aromatických látek.
www.ochutnejvino.cz
Reklama
 

Re: Aktualizované ceníky

Příspěvekod xsx » 16 srp 2014 09:11

Někdy to trvá déle,ale vždy jsem odpověď dostal.Určitě komunikují a snaží se vše vyřešit...
xsx
 

Re: Aktualizované ceníky

Příspěvekod XSX » 25 srp 2014 08:45

xsx píše:Někdy to trvá déle,ale vždy jsem odpověď dostal.Určitě komunikují a snaží se vše vyřešit...


To co jsem napsal výše, beru zpět....jsem u této společnosti asi 9 měsíců a za tu dobu jsem je jen jednou žádal o reset FUPu - to bylo naprosto bez problémů. V srpnu jsem požádal podruhé 15.8. , žádná akce - žádná odpověď...takže jsem čekal, 21.8. jsem žádost zopakoval a zavolal tam - opět bez odezvy, reset nebyl proveden a nedovolal jsem se. Chápu, že na to není nárok, ale klientovy bych to zdělil...hele už to není možný a já srazím podpatky a budu se tím řídit....ale to ticho a tma na straně oprátora mě deprimuje. Protože T-mob mění jednostraně smlouvy, vypověl jsem u něho další číslo a chtěl to převést k SIPhonu, ale hodně váhám....
XSX
 

Re: Aktualizované ceníky

Příspěvekod Ruda » 26 srp 2014 18:05

No je sice pravda, že minulý týden navyšování FUP trochu vázlo, ale během víkendu, možná v pondělí to dohnali.
Já o FUP žádám pravidelně a někdy je to hned, jindy to několik dní trvá.

Za mně nevidím problém, všechno funguje jak má.
Ruda
 

Re: Aktualizované ceníky

Příspěvekod XSX » 27 srp 2014 09:46

Ruda píše:No je sice pravda, že minulý týden navyšování FUP trochu vázlo, ale během víkendu, možná v pondělí to dohnali.
Já o FUP žádám pravidelně a někdy je to hned, jindy to několik dní trvá.

Za mně nevidím problém, všechno funguje jak má.


O FUP nešlo, ale o to ticho a tmu na straně operátora:-) Nicméně, protože nebrali ani telefony, dovolal jsem se tam trochu zpoza rohu. Promluvil s jedním příjemným pánem a ten den po obědě naskočil FUP. Chápu, že spoustu věcí nelze řešit hned, ale v dnešní době je možno použít WEB jako vývěsku, či to dělat jinak. Třeba v aut. odpovědi:"z důvodů dovolných budeme reagovat na Vaši žádost do 10 dnů" a podobně. Pravdou je, že když pominu čas, tak jsme vždy vše vyřešili a to i při mém druhém resetu FUP :yes: .
XSX
 

PředchozíDalší

Zpět na Mobilní revoluce

cron