od atlet69 » 06 zář 2013 12:08
V současné době využívám celkem 4 simky od SIPhone (tři pro hovory, jedna datová do modemu k notebooku) a dosud, tedy za ty čtyři měsíce co využívám jejich služeb, jsem nezaznamenal žádné problémy. Ba naopak, nejen, že jsem spokojený se službami, ale i komunikace se zaměstnanci SIPhone je více než skvělá. Vyúčtovaní chodí vždy kolem 11. dne v měsíci a ani tam jsem nezaznamenal žádné problémy. Úspora oproti předchozímu poskytovateli je cca. 30% a to je ten důvod, proč lidé migrují mezi operátory a poskytovateli služeb. Jak jistě víte, od 1.10.2014 bude SIPhone oficiální virtuál, proto jsem se zajímal, jak to bude s námi, tedy s těmi, co již mají smlouvy uzavřené. Ze SIPhone jsem se dozvěděl, že pro nás se nic nezmění, smlouvy zůstanou platné tak jak jsou se službami a cenami jaké jsme si objednali. Na rovinu říkám, že pokud by mě měli jakkoli změnit podmínky smlouvy zejména pak ohledně ceníku, považoval bych to za hrubé porušení smluvních podmínek a smlouvu bych vypověděl a našel si jiného poskytovatele. Doufám, že SIPhone pro oficiálního virtuála použije ceník služeb jako máme my (např.obnova FUP zcela zdarma, účtování 1+1, volání v síti SIPhone zdarma a pod.), protože by patrně na svoji stranu za nějaký čas stáhli hodně, ale skutečně hodně zákazníků. Ono totiž dosud na našem trhu není nic lepšího. Pokud zvolí cenovou politiku jakou mají všichni ostatní "virtuálové" tak s tím díru do světa neudělají. Držme jim palce. Za nějaký čas se Vám opět ozvu se svými poznatky.