Switch to full style
Vše o projektu www.mobilnirevoluce.cz
Odeslat odpověď

Re: Aktualizované ceníky

23 črc 2013 15:18

Luko: Tak to doufám, že přes GTS nepojedou,to by bylo jak přes kopírák no. :roll: :cry: Já jim fandim . Mají schopnost si vyjednat lepší svou nabídku. ;)

Re: Aktualizované ceníky

23 črc 2013 18:49

peta809 píše:Tak jim napis, ze nejakeho tveho znameho vzali, tak proc nevezmou tebe, ja fakt jinak nevim.


ahoj, můžeš mi napsat na karel.necas2@seznam.cz ? Díky :-)

Re: Aktualizované ceníky

23 črc 2013 20:53

Co napsat? A proc?

Re: Aktualizované ceníky

23 črc 2013 21:03

Doporučily by jste jiného virtuála v síti T-mobile?
někoho kdo má aspon 600Mb dat.
děkuji

Re: Aktualizované ceníky

24 črc 2013 08:23

Doporucuji mrknout se so me Google+ komunity zde: www.gplus.to/virtualovevcr
Tam najdete vse o ceskych virtaulech a urcite vam ostatni poradi ;-)

Re: Aktualizované ceníky

24 črc 2013 10:36

sdf píše:Tak ty neverejne tarify prestali poskytovat, protoze na ne udelal bubudu TM aspon mi to tvrdi zroj z TM, ze ted nedavno delali bubudu na par sedivek :no:

To by mě zajímalo, o které šedivky šlo. Ono by se totiž rychle zjistilo, že SIPhone mezi nima není a taky že to není žádná šedivka. Pokud vím, a i podle informací na tomto fóru, MR normálně funguje dál.

LUKO píše:Nevím co se snažili ladit, ale pokud se stanou opravdovým virtuálem tak je to úplně něco jiného než dělali teď (jak píší ty jejich systémy a procesy jsou tam honě rozdílné a za ten rok nic nemohli ladir, protože TM tak má platformu pro virtuální OP jen pár měsíců) a navíc to datum spuštění to jen potvrzuje 1.10.2013.

Je vidět, že si fungování jakéhokoliv operátora představuješ jako Hurvínek válku. Šedivky to totiž řešit nemusí, ale normální operátoři pro svoje fungování potřebují billingové a mediační systémy, CRM systém pro obchod a podporu navázaný na callcentrum, příp. další kanály (email atd.), fakturační systémy a controlling a to jsme se ještě zdaleka nedostali k telekomunikačním systémům (ústředny, okruhy, propoje) a vrstvě propojující jejich systémy s připadnou platformou MNO / MVNE.

Je tady pořád někdo, kdo má pocit, že není co ladit???

Re: Aktualizované ceníky

Re: Aktualizované ceníky

24 črc 2013 11:40

VirX píše:Je vidět, že si fungování jakéhokoliv operátora představuješ jako Hurvínek válku. Šedivky to totiž řešit nemusí, ale normální operátoři pro svoje fungování potřebují billingové a mediační systémy, CRM systém pro obchod a podporu navázaný na callcentrum, příp. další kanály (email atd.), fakturační systémy a controlling a to jsme se ještě zdaleka nedostali k telekomunikačním systémům (ústředny, okruhy, propoje) a vrstvě propojující jejich syst
émy s připadnou platformou MNO / MVNE.
Je tady pořád někdo, kdo má pocit, že není co ladit???



Ja jsem to prave tak myslel, ze jako sedivka nemeli co ladit vetsinu delal TM. A tepr ted jak se dohodli s operatorem na poskytnuti site jako virtual nastane teprve ladeni vsech systemu.

Re: Aktualizované ceníky

24 črc 2013 20:39

To je dost nepravděpodobné, SIPhone je operátor už hodně dlouho a na 100% tohle má dávno zajištěné. Je ale jasné, že mobilní služby mu přinesly trochu jiné zákazníky než je firemní klientela, na kterou se orientoval do té doby. A to s sebou určitě přineslo hromadu změn, které museli nějak zabudovat do svých systémů.

A hlavně, kde se vzala informace, že jsou šedivka? Existují nějaké indicie, které na to ukazují? Jsou snad slušné ceny automaticky podezřelé?

Re: Aktualizované ceníky

24 črc 2013 22:17

VirX píše:To je dost nepravděpodobné, SIPhone je operátor už hodně dlouho a na 100% tohle má dávno zajištěné. Je ale jasné, že mobilní služby mu přinesly trochu jiné zákazníky než je firemní klientela, na kterou se orientoval do té doby. A to s sebou určitě přineslo hromadu změn, které museli nějak zabudovat do svých systémů.

A hlavně, kde se vzala informace, že jsou šedivka? Existují nějaké indicie, které na to ukazují? Jsou snad slušné ceny automaticky podezřelé?



Tak jak jinak to nazvat, preprodej tarifu TM beznym lidem, kteri nejsou napr. zamestnanci firmy, kde spravuji tarif, nebo zamestnanci primo siphone.

Operatorem bych je nazval jen ve VOIP.

Re: Aktualizované ceníky

25 črc 2013 08:30

Hele LUKO , tak nám řekni, co víš a podle čeho to posuzuješ? Protože jinak to jsou jen řeči.

Podle faktur co od nich chodí, vyúčtování, instrukci k SIM kartě, zákaznického servisu a všeho okolo, si dělají všechno sami (SIPhone). Kromě nápisu na SIM kartě se nikde neobjevuje zmínka o T-M a během fungování s MR jsem T-M ani jednou k ničemu nepotřeboval.
Odeslat odpověď