23 črc 2013 15:18
23 črc 2013 18:49
peta809 píše:Tak jim napis, ze nejakeho tveho znameho vzali, tak proc nevezmou tebe, ja fakt jinak nevim.
23 črc 2013 20:53
23 črc 2013 21:03
24 črc 2013 08:23
24 črc 2013 10:36
sdf píše:Tak ty neverejne tarify prestali poskytovat, protoze na ne udelal bubudu TM aspon mi to tvrdi zroj z TM, ze ted nedavno delali bubudu na par sedivek
LUKO píše:Nevím co se snažili ladit, ale pokud se stanou opravdovým virtuálem tak je to úplně něco jiného než dělali teď (jak píší ty jejich systémy a procesy jsou tam honě rozdílné a za ten rok nic nemohli ladir, protože TM tak má platformu pro virtuální OP jen pár měsíců) a navíc to datum spuštění to jen potvrzuje 1.10.2013.
24 črc 2013 11:40
VirX píše:Je vidět, že si fungování jakéhokoliv operátora představuješ jako Hurvínek válku. Šedivky to totiž řešit nemusí, ale normální operátoři pro svoje fungování potřebují billingové a mediační systémy, CRM systém pro obchod a podporu navázaný na callcentrum, příp. další kanály (email atd.), fakturační systémy a controlling a to jsme se ještě zdaleka nedostali k telekomunikačním systémům (ústředny, okruhy, propoje) a vrstvě propojující jejich syst
émy s připadnou platformou MNO / MVNE.
Je tady pořád někdo, kdo má pocit, že není co ladit???
24 črc 2013 20:39
24 črc 2013 22:17
VirX píše:To je dost nepravděpodobné, SIPhone je operátor už hodně dlouho a na 100% tohle má dávno zajištěné. Je ale jasné, že mobilní služby mu přinesly trochu jiné zákazníky než je firemní klientela, na kterou se orientoval do té doby. A to s sebou určitě přineslo hromadu změn, které museli nějak zabudovat do svých systémů.
A hlavně, kde se vzala informace, že jsou šedivka? Existují nějaké indicie, které na to ukazují? Jsou snad slušné ceny automaticky podezřelé?
25 črc 2013 08:30